piątek, 28 listopada 2014

Blogspot mnie nienawidzi

Żadna zawiecha, żadna śmierć, żadne nie-wiadomo-co-ch*j-mnie-to-obchodzi. Tylko zauważyłam, że ostatnio blogspot mnie nienawidzi i robi sobie co chce z moimi postami. Mam na myśli powiadomienia w obserwowanych o wstawionych rozdziałach. Często nie pokazują się wcale, z kolei tym razem jebło mi taką niespodziankę - niby to Desu-chan opublikowała rozdział pt. "Poznałam Hyakume", który tak po prawdzie został wstawiony kij wie kiedy, ale dawno temu.
Może ta informacja przebije brednie blogspota. 
Został wstawiony rozdział trzydziesty - "Attero dominatus".
Blogspocie zabiję cię.

3 komentarze:

  1. Nie tylko tobie się tak zdarza :( Tak samo było U Yashy-chan. Niby dodała kolejny rozdział a tak naprawdę to był rozdział dodany kij wie ile czasu temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, fanka Yashy? Pjona~! Jednoczmy się, Yashonators XD
      Nie wiem jak to z tym idzie, dla pewności mam swojego bloga w obserwowanych, żeby kontrolować te mindfucki blogspota. Jest z tym inny feler - jak klikniesz, żeby cię przeniosło na bloga to lądujesz praktycznie przy 'Attero dominatus', czyli najnowszym rozdziale. W tym szaleństwie jest metoda.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń